Jakie są moje ulubione Żele do paznokci według mnie?

2 Jul

Jest dużo fajnych żeli na rynku, wcale nie trzeba przepłacać, żeby kupić sobie dobry a zarazem fajny żel. Ja sama robie zakupy przez internet, zbieram zamówienia od koleżanek i razem kupujemy produkty, wtedy to wychodzi taniej. Najbardziej lubie żele rożowo mleczne i mocno białe, cała reszta też jest spoko, ale tych dwóch żeli używam najczęściej. Są też nowe żele UV, które świetnie się sprawdzą na wakacjach, chronią one przed szkodliwym działaniem słońca.

Oprócz żeli cały czas kupuje jakieś nowe lakiery. Lubię to, że jest ich tak dużo w tak różnych kolorach. Lakiery do paznokci można dostać w każdym salonie kosmetycznym, ale ja i tak wolę zakupy przez internet. W necie jest dużo większy wybór no i nie muszę wychodzić z domu. Od dawna robie sobie sama paznokcie, doszłam już do wprawy, ostatnio nawet robiłam koleżance. Zabawa paznokciami to jest to co lubię.

Leave a Reply

